Suikeren

Wat is suikeren? Suikeren is een oeroude Egyptische manier van ontharen. Het verwijdert gezichts- en lichaamshaar op een zachte manier zonder de huid te irriteren, omdat de suiker niet sterk aan de huid hecht. De hechting die de suiker met de huid maakt, zal ervoor zorgen dat alleen de overtollige dode huidcellen verwijderd worden! Dus van suikeren krijg je ook nog eens een super zachte en gladde huid. In tegenstelling tot hars verwijdert suiker het haar met de haargroeirichting mee, waardoor het risico dat het haar afbreekt geminimaliseerd wordt. De suiker kan iedere dikte van haar verwijderen, of het nu dons, dun, normaal of dik haar is. Na een aantal keer suikeren zal je ook merken dat de haren zachter en dunner terug zullen komen, waardoor de haren minder opvallen. De haren zullen ongeveer 3 à 4 weken wegblijven.

Hoe werkt het?

De suiker wordt op lichaamstemperatuur aangebracht op de huid en tegen de haargroeirichting in in de haarfollikel gemasseerd. De suiker kan daardoor het haartje compleet omvatten. Als de suiker goed ingemasseerd is, worden de haren met de haargroeirichting mee verwijderd. Doordat de haren met de haargroeirichting mee verwijderd worden, is, zoals eerder gezegd, het risico dat de haren afbreken geminimaliseerd en het risico op ingegroeide haren daarmee ook stukken minder.

Ontharen met suiker is geschikt voor al het lichaamshaar: Gezicht, benen, bikinilijn, oksels, armen, borst, buik, rug. De schaamstreek staat hier niet bij, omdat Dermatotaal ervoor gekozen heeft dit gedeelte niet aan te bieden als ontharingsgebied.

De voordelen op een rij:

• De suiker is 100% natuurlijk
  • Minder pijnlijk dan enige andere vorm van ontharen
  • Weinig tot geen irritatie van de huid, ook geen branderig gevoel na het ontharen
  • Super gladde huid door exfoliatie (verwijderen dode huidcellen) tijdens het suikeren
  • Het haar wordt met de haargroeirichting mee verwijderd, dus minimaal risico van afbreken van het haar
  • Het haar komt dunner en zachter terug
  • Geen kans op verbranding, omdat de suiker op lichaamstemperatuur wordt aangebracht
  • Geschikt voor al het gezichts- en lichaamshaar
  • Ontharen al mogelijk bij korte haren (1 à 2 mm) bij degene die regelmatig laat ontharen door middel van suiker
  • Suikerresten wordt verwijderd met water, dus geen vieze plakkerige huid
  • Minder kans op ingegroeide haren

Willen jouw huid en haar dit ook?

Maak dan online een afspraak of bel/mail/app voor het gedeelte jij graag onthaard wil hebben en geniet van een gladde, zachte en onthaarde huid, 3 of 4 weken lang!

De prijs voor het suikeren per kwartier is ongeveer €13,-. Voor een duidelijk overzicht, bekijk dan de prijslijst.